EXTRA ESCOLAR DE LITERATURA I ART

Extra escolar de literatura i art

LLETRAM-MARTELL

LLETRAM neix de la inversió  de la paraula MARTELL, paraules que es  poden dir i també  represantar gràficament i plàsticament. I és que la llengua és una eina comunicativa que dóna molt de joc. Els assistents viuran  una gran diversitat de propostes creatives i lúdiques que, partint de la  literatura els duran a mons creatius inesperats,.

OBJECTIUS: Que descobreixin les múltiples possibilitats de la literatura i que tinguin ocasió d’explorar  les seves pròpies habilitats per inventar i recrear.

METODOLOGIA: L’activitat es basarà en el joc creatiu, proporcionant incentius capaços d’engrescar els assistents. Llibres, paraules, i altres materials diversos prendran vida de la mà de l’adult i també dels nens i nenes.

CONTINGUTS:Els nens i nenes assistents practicaran el teatre, escriuran textos, recitaran i crearan poesia, escoltaran i inventaran contes, escriuran i dibuixaran relats, coneixeran personatges literaris, llibres àlbum, narrativa, poesia, podran descobrir quins són els creadors dels textos i de les il·lustracions que més els agraden, i construiran artefactes i llibres per guardar les seves descobertes i experiments.

SOBRE ELS DOCENTS:  
Elisenda LlansanaElisenda Llansana és tècnica d’Educació Infantil i ha rebut formació literària i artística de Tantàgora, formant part de l’equip de persones encarregades de dur a terme una gran diversitat de tallers i activitats. Té gran experiència en el treball amb nens i nenes a l’hora de desenvolupar el seu costat creatiu, lúdic i experimentador.

 

4 sessions mensuals d’ 1h 30 min
Dimecres de 18.00h a 19.30h

LLOC: ORATORI SANT FELIP NERI
c/Sol nº8, sala 1
08012 Barcelona

Descarrega’t els continguts del curs Extra escolar literatura&arts.Lletram-Martell

botó inscriu-te