Ada Cruz Tienda

Foto Ada

Ada Cruz Tienda és doctora en Teoria de la Literatura i Literatura Comparada, màster en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals i llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

És membre del Grup d’Estudis sobre Fantàstic (GEF), de l’àrea de Teoria de la Literatura de la UAB, i col·labora en l’organització dels congressos internacionals del grup, on també participa com a ponent (2012 – actualment). Paral·lelament, coordina el club de lectura de relats fantàstics i insòlits de Llibrerío de la Plata (2017-actualment).

Com a periodista cultural ha publicat articles i reportatges a diversos mitjans, entre els quals cal destacar el suplement Cultura/s de La Vanguardia i la revista Capçalera. Al mitjà radiofònic, ha col·laborat a la secció literària “El llibre obert” del magazín Al matí de Radio Sabadell.

També ha treballat com a dinamitzadora i gestora cultural per a Arca Temática (2006 – 2017), com a responsable del servei educatiu del centre d’art contemporani Estruch de Sabadell (2012-2017) i, des de 2018, és responsable de comunicació de Tantàgora i FLIC Festival.

En la revista Tantágora ha publicado:

ENTREVISTA A INGE NOUWS Apartado Va de Charla Número 23 Enero-Mayo 2018

LAS HEROÍNAS CONTRAATACAN Apartado Va de Libros Número 24 Junio-Diciembre 2018

LAS MARAVILLAS ILUSTRADAS DE DAVID WIESNER Apartado Va de Charla Número 24 Junio-Diciembre 2018

CHRIS HAUTON A TODO COLOR Apartado Va de Charla Número 24 Junio-Diciembre 2018